Odpowiedzi

2010-03-23T19:49:51+01:00
Ściąganie, przepisywanie, robienie zadań za kogoś.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:50:48+01:00
1. Nie odrabianie lekcji
2.Spuźnianie się na lekcje
3.Nie noszenie odpowiedniego obuwia
4. Nie noszenie mundurka
5.Niekoleżeńskość
6.Pyskowanie nauczycielom
7.Okłamywanie nauczycieli
8.Nie pożycznie przyborów szkolnych
9. I innych rzeczy które kolegom są potrzebne
10.Ściąganie na kartkówkach i sprawdzianie


DEKALOG
5 4 5
2010-03-23T19:53:31+01:00
-obgadywanie kolegów, nauczycieli, szatniarkę i dyrektora xD
-wyśmiewanie się z "fikuśnych strojów", fryzur, makijaży nauczycielek
-ściąganie na kartkówkach i sprawdzianach
-podpowiadanie sobie
-robienie różnych kawałów nauczycielom i kolegą
-podkradanie sprawdzianów nauczycielom
-wpisywanie ocen i punktów plusowych do dziennika

i wiele, wiele innych...
2 5 2