Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T15:17:38+01:00
Czy chcielibyście, alby cała przyroda zamieniła sie w szarą i smutną smugę ?
By słońce chowało sie za ciemnymi chmurami dymu spalinowego ? By rośliny były pokryte brudnym dymem spalinowym? Chcecie by dziura ozonowa powiękaszała sie z roku na rok ? Jesli nie to poprostu pomużcie mi stworzyć samochód na wodę ! Pomyślcie! Wody zawsze jest pod dostatkiem, nie trzeba dużo za nią płacić, jest czysta i ekologiczna, nie zanieczyszczałaby powietrza. Jadąc takim samochodem wiedzielibyście, ze pomagacie przyrodzie. Że poprawiacie ekosystem. ! Prosze was wszystkich, o to byście wstawili sie za moim pomysłem i wykonali wraz ze mna te cudo dla rozwoju naszej cywilizacji.
1 5 1
2010-03-24T15:19:37+01:00
To jest raczej do osob starszych:)

Chciałabym z wami porozmawiac o dzisiejszych zrodlach komunikacji, a mianowicie o telefonach komorkowych. Wiekszosc z was uważa, ze wspolczesne dzieci sa pokoleniem telefonow komorkowych, niektórzy nawet mówią ziobrofonów. Moze macie racje, ale co jest w tym złego? Telefony pomagają nam się komunikowac,dzieki nim mozemy sie umawiac na spotkania w kawiarni, do kosciola:) , na mile spedzone wieczory, a takze przez nie mozemy sie kontaktowac z rodzina ktora jest daleko. To one pozwalaja nam sie takze rozwijac, przez to chodzby, ze teraz w telefonach komorkowych jest tyle funkcji, przeciez trzeba sie tego jakos nauczyc, zapamietac, a to tez jest sztuka: Zapamietywanie. Mysle ze choc troche przekonałam was do tego jak nie którzy mówia : obcego sprzetu, i wiem ze nie którzy z was poprosza swoich wnuczków, by pokazali jak to obsługiwac. Dziekuje za wysłuchanie. ;)