Odpowiedzi

2010-03-23T19:49:10+01:00
Na kartce narysu wielki dach a potem pod nim narysuj wielu ludzi
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:52:50+01:00
Ja miałam to samo zadanie i narysowałam to tak wkleiłam ze sobą 2 kartki a3 na środku była kula ziemska podzielona na 4 kolory czarny zółty biały i czerwony na tej kuli rozlałam czerwoną farbę tworząc bagno krwi na to bagno naklejiłam broń z kuli kapała krew i łączyła się w kałurze złozoną z tych samych kolorów co ziemia pod spodem dałam napis ,,pamietaj ziemia to nasz wspólny dom " a i jeszcze jedno tak dookoła tej ziemi napisałam stop rasizmowi


ja dostałam za to 6
7 4 7