Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T09:08:54+01:00
14 karat / 1 tonę żwiru - stanowią diamenty
1karat = 0,2 g

14 karat = 14 x 0,2 g = 2,8 g
1t żwiru = 1000 kg = 1.000.000 g


Układam proporcję:
w 1.000.000 g - 100%
w 2,8 g - x%
x = 2,8g x 100% : 1.000.000 g
x = 0,00028%

1% = 10 promili
1 promil = 0,1%

x = 0,00028%
x = 0,0028 promili
2009-10-29T11:44:52+01:00
14×0,2g=2,8g waży 14 karatów i to jest x ⁰/₀₀ 1tona=1 000 000g i to jest 1000⁰/₀₀ czyli x=2,8×1000:1000000=0,0028⁰/₀₀ stanowią diamenty w 1 tonie żwiru pozdrawiam
2009-10-29T12:24:48+01:00
14 karatów = 1 tonę żwiru - stanowią diamenty
1 karat = 0,2 g

14 karat = 14 x 0,2 g = 2,8 g
1t żwiru = 1000 kg = 1.000.000 g

1% = 10 promili
1 promil = 0,1%

x = 0,00028%
x = 0,0028 promili.