Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:55:12+01:00
Działalność caritasu to pomoc osobom potrzebujacym,chorym,ktorzy potrzebuja naszej pomocy.Ponieważ niemaja nikogo tkto by im pomogl,wsparł ich.Myśle ze taka dzialalnosc jest potrzebna...
1 5 1
2010-03-23T19:56:49+01:00
Instytut Caritas to organizacja, która ma nacelu pomagać wszystkim potrzebującym bez względu na rasę, wyznanie, narodowość czy karalność.Caritas pomaga osobom niepełnosprawnym, ubogim, ofiarom klęski żywiołowej, bezrobotnym, uzależnionym. Wspiera materialnie, ale też otacza przyjazną atmosferą.

Pozdrawiam i proszę o naj ;)
4 5 4