Odpowiedzi

2010-03-23T19:52:45+01:00
Bardzoprosze o naprawe drug wnaszej wsi gdybyły juz 3 wypadkiz tej przyczyny nasza wies przegrałakonkurs przez to i zawieszenie w samochodzie sipsuje
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T19:55:19+01:00


Drogi panieWójcie!

w imieniu całej społeczności naszej miejscowości,
składam prośbe o jak najszybsze naprawienie dróg w naszej miejscowości.



Społecznośc(tu wpisz nazwe swojej miejscowości)