Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-28T19:47:50+01:00
Jakim procentem liczy x jest liczba y:
a.x=100, y=50
y/x=50/100=50%
b.x=50, y=40
y/x=40/50=80/100=80%
c.x=10, y=16
y/x=16/10=160/100=160%

Jakim procentem liczby y jest liczba x:
a.x=100, y=50
x/y=100/50=200/100=200%
b.x=50, y=40
x/y=50/40=5/4=125/100=125%
c.x=10, y=16
x/y=10/16=5/8=(62,5)/100=62,5%
26 4 26
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T21:08:40+01:00
100-100% 50×100:100=5000:100=50%
50-x %

50-100% 100×100:50=10000: 50=200%
100-X %

50-100% 40×100:50=4000:50=90%
40-x %

40-100% 50×100:40=5000:40=125%
50-x %

10-100% 16×100:10=1600:10=160%
16-x %

16-100% 10×100:16=1000:16=62,5%
10-x %
21 3 21