Informacje na temat oswajania przyjaźni w "Małym Księciu" oraz o samej przyjaźni (też z Małego księcia)

Oraz złote myśli z "Małego Księcia" Powinno ich być 40-45


Proszę tylko nie z internetu;))

Dziękuję z góry za odpowiedzi
!!

Najlepsza czeka !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T19:09:32+01:00
Oswojenie z lisem było długie (trwało kilka dni). Każdego dnia przybliżali się do siebie po kroku. Dlatego, że lis jest zwierzęciem nie oswojonym do ludzi. Wreszcie się zaprzyjaźnili.
Mały Książę miał też swoją roślinkę, różę bardzo ją lubił.

Dla ludzi liczą się tylko pieniądze.
Ludzie mają mało czasu.
Śpieszą się.



1 3 1
2010-03-24T19:46:32+01:00
1. "Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu dobrze widzi się tylko sercem"
2."O wiele trudniej jest sądzić samego siebie niż bliźniego"
3. "Wśród ludzi jest się także samotnym"
4. "Mowa jest źródłem nieporozumień"
5. "Nawet w obliczu śmierci, przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela"
6. "Tylko oswajając możemy kogoś poznać"
7. "Idąc prosto przed siebie nie można zajść daleko"
8. "Ludzie tłoczą się w pociągach i nie wiedzą czego szukają"
9. "Jedynie dzieci wiedzą czego szukają"
10. " Jeśli kochasz kwiat, który znajduje się na jednej ze gwiazd, jakże przyjemnie jest popatrzeć w niebo"
11. "Decyzja oswojenia niesie w obie wiele łez"
12. "Nie ma na świecie rzeczy doskonałych"
1 3 1