Odpowiedzi

2010-03-23T20:13:28+01:00
1. "Marzyciel" - Marc Forster
2. "Siła spokoju" - Victor Salva
3. "Pianista" - Roman Polański (można powiedziec że marzyli o wolnosci)
4. "Cast Away - poza światem" - Robert Zemeckis
5. "Opowieść Wigilijna" - David Hugh Jones
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:32:49+01:00
W pogoni za szczęściem- Gabriele Muccino
Za wszelką cenę- Clint Eastwood
Była sobie dziewczyna- Lone Scherfig
Labirynt fauna- Guillermo del Toro
Źródło młodości- Jay Russell