Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T20:38:31+01:00
Wzór jest taki na obliczanie : α = 90° - φ,

Współrzędne :
New York 40°43'N 74°00'W New York, USA

Sydney 46°09'N 60°11

Johannesburg 26°15'S 28°00'E RPA

Położenie 54° 50'02'' N
18° 18'56'' E - Władysławowo

1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-28T20:39:42+01:00
Musisz to wyliczyć ze współrzednych miast

Wzór jest taki na obliczanie : α = 90° - φ,