Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:10:11+01:00
Chmury można podzielić :
-ze względu na wysokość występowania na:
o chmury wysokie,
o chmury średnie,
o chmury niskie,
-ze względu na kształt na:
o chmury pierzaste,
o chmury warstwowe,
o chmury kłębiaste.
-ze względu na budowę wewnętrzną:
o chmury o rozciągłości poziomej,
o chmury rozbudowane w pionie (np. cumulus, cumulonimbus).
- ze względu na sposób powstania:
o chmury falowe (np. stratus)
o chmury konwekcyjne (np. cumulus)
o chmury frontowe (np. altostratus)


mam nadzieje ze o to chodziło.
2 5 2
2010-03-23T20:18:46+01:00
Nocne obłoki świecące, obłoki iryzujące, cirrus pierzaste, cirrocumulus kłębiasto- pierzaste, cirrostratus warstwowo- pierzaste, altocumulus średnie- kłębiaste, altostratus średnie- warstwowe, nimbostratus warstwowo- deszczowe, stratocumulus warstwowo- kłębiaste, stratus niskie warstwowe, cumulonimbus kłębiasto- deszczowe, cumulus kłębiaste
2 5 2