Odpowiedzi

2010-03-23T20:09:36+01:00
Kwiecień 400 zł
maj 115% *400 = 460 zł
wrzesien 80% * 460 = 368 zł
We wrześniu kosztowały 368 zł

;P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:11:42+01:00
Więc tak:
W kwietniu kosztowaly 400zl i podrozaly o 15%
10% z 400 = 40zl oraz dodac to 5% czyli 5%=20zl ogolnie rowna sie 60zl
400+60zl=460zl<-----cena w maju
460-92zl=368zl BO: 10% z 460=46zl x 2 = 92zl(20%)

ODP: Wówczas rolki kosztowaly 368 zl
1 5 1