Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:14:57+01:00
X+y=12
10y+x=10x+y+18


x=12-y
10y-y+x-10x=18

x=12-y
9y-9x=18

9y-9(12-y)=18
9y-108+9y=18
9y+9y=18+108
18y=126
y=7

x=12-7
x=5

10*5+7=57 <-- to ta liczba
9 4 9
2010-03-23T20:17:24+01:00
X-cyfra dziesiatek
y-cyfra jednosci

licz poczatkowa 10x+y
x+y =12

liczba koncowa 10y+x

uklad rownan

1)x+y=12
2)10y+x=18+10x+y

Ad.1
x=12-y
Ad.2
9y=18+9x(podstawiamy punkt1)
9y=18+9(12-y)
9y=18 + 108 - 9y
18y=126
y=7
x=5
6 4 6