Odpowiedzi

2010-03-23T20:15:37+01:00
Telewizor-trzeba go wyłączać za każdym razem jak jużprzestaniemy go oglądać

żelazko-nie wolno dotykać go gdy jest rozgrzane


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:19:40+01:00
A. Suszarka do wlosow, pralka, lodówka, komputer, telewizor (w ch.. tego jest xD), mikser, zmywarka, odtwarzacz DVD, telefon, czajnik elektryczny, lampka, drukarka, elektroniczna ramka do zdjec
B. Nalży zawsze mieć suche rece przy podpinaniu kabla do kontaktu, nie polewać urzadzeń woda, nie gryzc, nie kopac, no wogole na sucho wszystko i palcow nie wkladac do kontaktu
4 4 4