Odpowiedzi

2010-03-23T20:29:36+01:00
A)x+4
b)2y-1
c)0
d) 4x-11
prosze:))
nie trzeba pisac obliczen wiekszych
przynajmiej u mnie;p
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:32:49+01:00
A) 3x+12= 3(x+4) = x+4 (bo 3 się uproszczą)
3 3

b) 8v-4 = 6(2y-1) = 2y-1
4 4

c) -10a+15 + 12a-18 = 5(-2a+3) + 6(2a-3) = -2a+3+2a-3=0
5 6 5 6

d) 14x-21 - 64-16x= 7(2x-3)- (8(8-2x))= 2x-3-8+2x=4x-11
7 8 7 8
23 5 23