Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:25:19+01:00
PKS - Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej

Desa - skrót od słów Dzieła Sztuki i Antyki

Cepelia -Centrala Przemysłu Ludowego i Artystycznego

TOPR - Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe

GOPR - Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe

SKS - Szkolne Koła Sportowe

UKS - Uczniowskie Kluby Sportowe

PKO - Powszechna Kasa Oszczędności Bank

TVP - Telewizja Polska

SP - Szkoła Podstawowa/Siły powietrzne?

2010-03-23T20:26:55+01:00
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej
Dzieła Sztuki i Antyki
Centrala Przemysłu Ludowego i Artystycznego
Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
Szkolny Klub Sportowy
Uczniowski klub sportowy
WYDAWNICTWO EDUKACYJNE
Powszechna Kasa Oszczędności
Franciszkańskie Spotkanie Młodych
Centrala Produktów Naftowych
Telewizja Polska
2010-03-23T20:29:02+01:00
PKS - Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej
Desa - skrót od słów Dzieła Sztuki i Antyki
Cepelia -Centrala Przemysłu Ludowego i Artystycznego
TOPR - Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
GOPR - Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
SKS - Szkolne Koła Sportowe
UKS - Uczniowskie Kluby Sportowe
PKO - Powszechna Kasa Oszczędności Bank
TVP - Telewizja Polska
SP -