Odpowiedzi

2010-03-23T22:43:33+01:00
Kula miłości, można ją przekazywać komuś, i wtedy, tego kogoś spotka miłość życia... ale to tylko moja wyobraźnia ; )
Mam nadzieję, że podsunęłam jakiś pomysł ; )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T22:46:15+01:00
Najpiękniejszym przedmiotem, którego nie ma a jest tylko w wyobraźni jest zegar, który po naciśnięciu przycisku staje w miejscu. Ten zegar działa tak,że data oraz godzina staje w miejscu, a ta chwila trwa i trwa,żeby nie było aż tak pięknie to można z tego korzystać dziennie po 30 min :) poźniej sie wyłącza a czas dalej sobie płynie
2 5 2
2010-03-23T22:52:45+01:00
Przedmiot który istnieje w mojej wyobraźni jest trójkątem który ma dwa kąty. Jego kolor to błękit zmieszany z zieloną barwą. Ten przedmiot pokryty jest białym brokatem. Jest bardzo lekki i miękki. Jak do tchnie się jego kątów one wtedy znikają. Jak się odsunie daną część ciała to się kąt pojawia się.