Odpowiedzi

2009-10-28T19:59:19+01:00
Ma prawo do pracy bez stresu i zastraszania
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T20:03:26+01:00
Ogłoszenie !!!!
Bardzo pilnie potrzbuję pracy .
Moim zawodem jest architekt .
Bardzo proszę o kontakt 235-67-8*

Ogłoszenie !!!
Szukam pracy , ze specjalizacją sprzedawcy , bardzo proszę o pomoc .
Kontakt pod numerm telefonu : **********

Prawa pracownika
półgodzina przerwa na posiłek w ciągu 8 godz.
wzięcie urlopu na rządanie
prawo do zwolnienia lekarskiego
prawo do 3 razy w roku nie przyjścia do pracy z prywatnych powodów .
2009-10-28T20:07:53+01:00
Pracownik ma prawo do wyboru, brania udziału w dyskusjuach.

Ogłoszenie
poszukuję pracy strażaka. Mam pełne doświadcznie w wykonywaniu swojej pracy brałem odpowiednie kursy oraz szkolenia jestem wykwalifikowaną osobą. prosze o kontakt pod numer......
1 1 1