Odpowiedzi

2010-03-23T20:22:13+01:00
Epoka pozytywizmu jest epoka nauki. w pewnym sensie nauka rozwiazuje problemy czlowieka ale nie do konca . ona rozwiazuje je tylko teoretycznie oraz mowi jak moglo by byc.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:23:19+01:00
W pewnym stopni to prawda, a w drugim nie do końca. Więć mówię dlaczego to prawda. Wiemy że, gdy mamy problemy w szkole, nie wiemy jaką możemy mieć chorobę, gdzie leży dane województwo, to zawsze możemy się zwrócić do pomoc do nauki.
A dlaczego nie, to oczywiste. Jak niby kłótnie małżeńskie możemy pogodzić naukowo ?
1 2 1