Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:26:53+01:00
A) 4,26 % z 420 zł
4,26%*420=18 zł

b) 3,45 % z 480 km
3,45%*480
17km
c) 150 % z 750,25 kg
1125kg
1 5 1
2010-03-23T20:31:26+01:00
A) 4.26% z 420 zł
0.0426*420 = 17.892= ok.18
b)3.45% z 480 km
0.0345*480 = 16.56 = ok.17
c)150% z 750.25 kg
1,5*750.25 = 1125.375 = ok.1125

proszę bardzo;)
ps. żeby zamienić procenty na ułamki dziesiętne dzieli się je przez sto - np. 13% = 0.13
żebyś wiedziała na przyszłość;) ale to tak na marginesie..
2010-03-23T20:32:45+01:00
Odpowiedź w załączniku sorry za brzydkie pismo, ej i zaokraglij do jedności bo do ułamkow zaokrąglilam sory