Odpowiedzi

2010-03-23T20:24:34+01:00
Mój tata ma 45 lat, jest starszym sierżantem w wojsku . Szanuje jego pracę, ponieważ jest ona symbolem męskości, szlachetności i pewnego rodzajem patriotyzmu. Często brak mi go, gdy wyjeżdza na dywizję i nie wraca przez kilka, kilkanaście dni ale wiem, że robi to dla dobra naszego narodu.
38 2 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:28:22+01:00
Mój tata jest wysoki. Ma około dwóch metrów. Jego włosy mają kolor ciemnego brązu. Są krótko ścięte i postawione na jeża. Kolor jego oczu jest ciemny zieleń. Ma duże oczy. Jego twarz jest pociągła. Jest szczupły. Najczęściej jest ubrany w dżinsy i ciemną koszule i buty o kolorze ciemnego szarego. Jest miły, uprzejmy, zabawny, a niekiedy nadpobudliwy. Czasami bywa arogancki, ale to rzadko.
23 4 23