Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:23:31+01:00
5,2:10=0,52
0,7:10=0,07
0,03:10=0,003
52,3:100=0,523
4,5:100=0,045
0,6:100=0,006
207,5:1000=0,2075
25,4:1000=0,0254
6,8:1000=0,0068
2:100=0,02
75:100=0,75
13:1000=0,013
0,1:100=0,001
0,1:10= 0,01

Licze na najlepsze:).
  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T20:23:33+01:00
0,52
0,07
0,003
0,523
0,45
0,006
0,2075
0,254
0,068
0,02
0,75
0,013
0,001
0,01


Zapraszam do mnie za takie proste ma się 20 pkt
2010-03-23T20:23:39+01:00
5,2:10= 0,52
0,7:10= 0,07
0,03:10= 0,003
52,3:100= 0,523
4,5:100= 0,045
0,6:100= 0,006
207,5:1000= 0,2075
25,4:1000= 0,0254
6,8:1000= 0,0068
2:100= 0,02
75:100= 0,75
13:1000= 0,013
0,1:100= 0,001
0,1:10= 0,01

;))