Odpowiedzi

2009-10-28T20:02:33+01:00
A) 200K:
200K-273K=-73 C

b) 250K:
250K-273K=-23 C

c)383K:
383K-273K=110 C

d)473K:
473K-273K=200 C
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T20:02:54+01:00
Zero celsjusza to jest 273,15 K. i 1°C=1K, czyli
200k= 200-273,15 C= -73,15 C
250k=250-273,15C=-23,15C
383K=383-273,15C=109,85 C
473K=473-273,15C=199,85C
2009-10-28T20:03:02+01:00
200k= -73.15C
250k=-23.15C
383k=109.85C
473=199.85
Dość dziwne Ci zadał/a stopnie ;p