Odpowiedzi

2010-03-23T20:28:24+01:00
Ludzie żyli w ciaglym strachu przed nadejściem kolejnej wojny
1 3 1
2010-03-23T20:28:27+01:00
Po wojnie Fidel Castro chcial na Kubie wprowdzic komunizm tak jak ZSRR. USA jak sie dowiedziala ze Kuba chce zbudowac bombe atomowa otoczyla Kubę i w ten spob rosyjskie statki nie mogly lądować na Kubie. A dlaczego grozilo to wojną ? Gdy statek rosyjksi zblizyl się pod Kubę i zauwazyl statki z USA to zawrocil, ale gdyby wtedy USA zniszczylo rosyjskie statki,Rosja zdenerwowana wypuscila by bombpe atomowa, wtedy USA zrobilby to samo, a wojna bylaby by krotka ale caly siwat by wytrzelilo w kosmos.Tak samo byla wojna w Azji powstalo nowe panstwo Izrael, a nastepnie doszlo do 3 wojen miedzy Izraelem palestyna i Vietnamem. USA bylo za Izraelem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:35:10+01:00
Myślę że chodzi o to, że po II wojnie światowej świat nie żył ze sobą w zgodzie, ludzie żyli w ciągłym strachu przed nadejściem kolejnej wojny, 2 wojna światowa przyniosła wiele strat i nieszczęścia w wielu rodzinach. Na szczęście nigdy już nie doszło do tej tragedii w Polsce.