Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T20:03:16+01:00
1 herbata - 2 łyżeczki
1 łyżeczka to 5g cukru
2*5g = 10g

1 kg = 1000g
1000g / 10g = 100

Odp.: Na 100 herbat :)
2009-10-28T20:03:38+01:00
2 łyżeczki * 5g=10g
1kg-1000g
1000g:10=100
Odp:Romanowi starczy na 100 herbat
2009-10-28T20:05:19+01:00
1 kg = 1000 g
5 g - jedna łyżeczka
2*5g = 10 g - dwie łyżeczki
1000 g : 10 g = 100 herbat

1 kg cukru starczy na 100 herbat.