Odpowiedzi

2010-03-23T20:35:22+01:00
To jest bardzo ważne poniewż zbiera sie zielen i ma się potrzeby. Każdy madry
człowiek to zbiera dla własnego dobra. jak się powino to zbierać dobrze i delikatnie. mam pytanie do każdego czy surowce są potrzebne tak i to bardzo
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:35:26+01:00
Zbieranie surowców wtórnych jest bardzo potrzebne w dzisiejszych czasach, gdyż gdy nie będziemy segregowali odpadów, w perspektywie kilkunastu lat diametralnie staną się zanieczyszczone morza, jeziora oraz dziura ozonowa zostanie zniszczona .
3 4 3
2010-03-23T20:35:42+01:00
Ważne jest zbieranie surowców wtórnych. Na całym świecie ludzie produkują smieci. Tony smieci. A nowe opakowania ciagle trzeba wytwarzac. Wycina sie przez to duzo drzew i niszczy wiele innych materiałow. Przy ich produkcji zanieczyszcza sie srodowisko. Ludzie powinni segregowac smieci. wtedy trafia one to ponownego przetworzenia. Nie beda zalegac na wysypisku i stana sie przydatne ponownie ;)
3 3 3