A) 1000% liczby 0,01 to ........
0,1 liczby 1000 to ......


b) 10% liczby 0,01 to ........
0,1% liczby 10 to ..........





NASTĘPNE ZADANIE

Około 18% masy ciała człowieka stanowi węgiel. Ile kilogramów węgla nosi w sobie szóstoklasista ważący 40 kg ?



3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:36:42+01:00
1. 0,1
2. 1
3. 0.001
4. 0.001


zadanie drugie:
40 *0,18 = 7,2
odp. nosi w sobie 7,2 kg.
2010-03-23T20:37:28+01:00
A)1000% liczby 0,01 to 0,1
0,1 liczby 1000 to 10

b)18% * 40kg=7,2
2010-03-23T20:37:32+01:00
A)
1000% liczby 0,01 to 0,1
0,1 liczby 1000 to 100

b)
10% liczby 0,01 to 0,001
0,1% liczby 10 to 0,01

Zad. 2

0,18×40 = 7,2 kg

Odp. Szóstoklasista nosi w sobie 7,2 kg węgla