Odpowiedzi

2010-03-23T20:39:03+01:00
A) 3x = 24 + 4
3x = 28 / : 3
x= 9,(33)

b ) - 4x = 16 / : (-4)
x = - 4

c) 7x= 7 / : 7
x= 1

d ) -6x = 18 / : (-6)
x = - 3
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:40:41+01:00
A) 2x+x-4=24
2x+x=4+24
3x=28 /:3
x=28_3 = 9 i 1_3 (_ kreska ułamkowa)

b)-3x+2-x=18
-3x-x=18-2
-4x=16 /: (-4)
x=-4

c)x-5+6x-7=2
x+6x=5+7+2
7x=14 /: 7
x=2

d)2x-9-8x+11=20
2x-8x=9-11+20
5x=18 /:5
x=18_5 = 3 i 3_5


Jeśli czegoś nie rozumiesz to napisz do mnie wytłumaczę Ci..
Liczę na naj ; ).
5 4 5
2010-03-23T21:05:33+01:00
A) 2x + x - 4 = 24
3x=24+4
3x=28|:3
x=9i1/3

b) -3x + 2 - x = 18
-4x=18-2
-4x=16|:(-4)
x=-4

c) x - 5 + 6x - 7 = 2
7x=2+7+5
7x=14|:7
x=2

d) 2x - 9 - 8x + 11 = 20
-6x=20+9-11
-6x=18|:(-6)
x=-3
2 3 2