Odpowiedzi

2010-03-23T20:41:59+01:00
Pomagam innym w wykonywaniu codziennych czynności, uczęszczam do kościoła, chodzę z przyjaciółmi na spacery, pomagam im w lekcjach gdy mają problemy, nie zazdroscze im , nie przezywam , nie obgaduje,jestem po prtostu miła i wesoła
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:44:37+01:00
-pomagam innym np. przyjaciółce gdy ma jakis problem w lekcjach. gdy czegoś nie rozumie
-staram sie traktowac wszystkich rownie , nie patrzę na to czy ktos sie biedny czy bogadszy, Bog akceptuje nas takimi jakimi jestesmy, Bog patrzy na serce !
- jestem sprawiedliwa
- nie obwiniam kogoś, jezeli nie mam pewnosci ze to naprawde jego wina.