Wpisz w odpowiednie miejsca schematu litery odpowiadajace opisom kolejnych etapów powstawania opadu.
A. Opada deszcz lub śnieg
B. Tworzenie sie kropel wody lub kryształków lodu.
C. Wilgotność względna osiaga poziom 100%
D. Parowanie
E. Powstawanie chmur.
F. Kondesencja pary wodnej

D---...----F--- ...--- ...---...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:38:25+01:00
2010-03-23T21:11:09+01:00
D
e
f
c
b
a

Mam nadzieję że pomogłam ;pp
20 4 20