Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:40:20+01:00
Zieleń w mieście:

1.Więcej pracowników,którzy będą za to odpowiedzialni.
2.Co jakiś czas takie kontrole zieleni.
3.Sadzić dużo nowych drzew ,krzewów.
4.Robić ronda, środek będzie wypełniony kwiatami .

Mam nadzieję,że dasz te 10pkt .
:)!
70 4 70
Dzięki - stare, ale mi pomogłeś.
2010-03-23T20:40:28+01:00
Sadzić drzewa
Sadzić krzewy
Założyć park
Zasiewać trawę
28 2 28
2010-03-23T20:41:21+01:00
1. Sadzić nowe drzewa
2.Nie wyrzucać śmieci do lasów
119 1 119