Odpowiedzi

2010-03-23T20:49:19+01:00
1. Etna (Sycylia, Włochy,Europa)
2. Beerenberg (Wyspy Jan Mayen, Norwegia,Europa)
3. Hekla (Islandia,Europa)
4. Wezuwiusz (Włochy,Europa)
5. Stromboli (Włochy,Europa)
6. Colima (Meksyk,Ameryka Południowa)
7. Cotopaxi (Kolumbia/Ekwador,Afryka)
8. Erebus (Antarktyda)
9. Fudżi (Honsiu, Japonia,Azja)
10. Kamerun (Kamerun,Afryka)
11. Kilimandżaro (Kenia/Tanzania,Azja)
12. Kluczewska Sopka (Rosja,Europa)
13. Llullaillaco (Chile)
14. Marapi (Sumatra, Indonezja)
15. Manua Kea (Hawaje, USA,Ameryka Północna)
16. Manua Loa (Hawaje, USA,Ameryka Północna)
17. Meru (Tanzania,Azja)
18. Orizaba (Meksyk,Ameryka Południowa)
19. Semeru (Jawa, Indonezja,Azja)
20. St. Helen (USA,Ameryka Pułnocna)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T20:50:09+01:00
Europa- Wezuwiusz (Włochy)
Afryka- Kilimandżaro (Tanzania)
Ameryka Północna- Rainier (USA)
Ameryka Południowa - Orizaba (Meksyk)
Antarktyda- Erebus
Australia- Ruapehu
Azja -Elbrus (Rosja)