Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:46:51+01:00
Piramida Cheopsa

Wiszące ogrody Semiramidy

Świątynia Artemidy w Efezie

Posąg Zeusa w Olimpii

Mauzoleum w Halikarnasie

Kolos Rodyjski

Latarnia morska na Faros
2 3 2
2010-03-23T20:47:58+01:00
Posąg Zeusa w Olimpi.
Mauzoleum w Halikarnasie.
Latarnia morska na Faros.
Piramida Cheopsa w Gizie.
Świątynia Artemidy w Efezie.
Wiszące ogrody w Babiloni.
Kolos na wyspie Rodos
1 5 1