Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:52:45+01:00
1. Niedługo do Ciebie przyjadę.
2. Aktorzy na filmie bardzo realistycznie grają.
3. One muszą odpocząć, już od godziny biegają.
4. Na sali z niecierpliwością już wszyscy czekają.
5. Nie martw się, spakowałem te książki, na pewno je zabiorę.
2010-03-23T21:14:21+01:00
1 . Idąc ulicą zauważyłam fajnego chlopaka .
2. Jutro się z tobą zobaczę .
3 . W moim pokoju za małą szafką są moje buty .
4 . Lubię czytac gazety.
5 . często wchodzę na różne strony internetowe.