Odpowiedzi

2009-10-28T20:12:07+01:00
W Sparcie nie można było mieć ładnych ogrodów bo poco jedynym celem Spartan jest zabijać i rządzić dziecko urodzone jak było kalekie zrzucano ze skał surowe prawa były w Sparcie
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T20:13:01+01:00
Kobiety oddzielane były podczas agoge( wychowanie spartańskie) od mężczyzn. Ich jedynym zadaniem było rodzenie zdrowych dzieci. Miały zatem uprawiać sport ( w przeciwieństwie do innych kobiet w świecie greckim, które nie miały takiej możliwości). NIe zajmowały się prozaicznymi domowymi czynnościami. Oczywiście nie posiadały praw politycznym. Musiały być całkowicie oddane mężowi.
4 4 4