Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:52:28+01:00
1,35kg=135...dag 73mm=7,3cm 0,1 t=100kg
3,7km=3700...m 15cm=0,15..m 0,2 m= 20..cm
10,5t=105000000......g 1t 50kg=0,05..t 0,9 dag =90g
100 2 100
2010-03-23T20:53:20+01:00
1,35kg=.135.dag 73mm=...7,3...cm 0,1 t=...100.....kg
3,7km=..3700...m 15cm=...0.15....m 0,2 m= ...20....cm
10,5t=.....10500000............g 1t 50kg=..1,05.......t 0,9 dag =....90........g
48 3 48
2010-03-23T21:00:55+01:00
1,35kg=13,5dag
73mm=7,3cm
0,1t=100kg
3,7km=3700m
15cm=0,15m
0,2m=20cm
10,5t=10500000g
1t50kg=1,5t
0,9dag=9g
117 4 117