Odpowiedzi

2010-03-23T20:57:00+01:00
Mocne: NaOH, HCL, H2SO4, LIOH,
a reszta słabe
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:58:32+01:00
NaOH - mocna zasada

HCl - mocny kwas

H2SO3 - słaby kwas

K2CO3 - odczyn zasadowy (sól nie wykazuje podziału na mocny, słaby)

H2SO4 - mocny kwas

NaCl - odczyn obojętny (sól)

CH3OOH - słaby kwas

HNO2 - słaby kwas

Pb(OH)3 - słaby wodorotlenek

LiOH - mocny wodorotlenek

HClO4 - mocny kwas

Na2SO4 - odczyn obojętny (sól)

Fe(OH)3 - słaby wodorotlenek
4 4 4
2010-03-23T21:02:07+01:00
NaOh-słaby
HCL--MOCNY
H2SO3-MOCNY
K2CO3-SŁABY
H2SO4-MOCNY
NaCL-MOCNY
CH3OOH-SŁABY
HNO2-MOCNY
Pb(OH)3-SŁABY
LIOH-MOCNY
HClO4-MOCNY
Na2SO4-SŁABY
Fe(OH)3-SŁABY
4 1 4