Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:54:30+01:00
Samorząd Szkolny Gimnazjum nr.3 w ........ serdecznie zaprasza uczniów klasy 3b z gimnazjum nr. 4 w...... na bal maskowy o temetyce ,, w kręgu kultury średniowiecznej" odbędzie sie ona w naszej szkole na sali gimnastycznej o godzinie 18.00 dnia 22.04.2010r.
prosimy o przygotowanie strojów i masek dostosowanych do temetyki palu.
Serdecznie zapraszamy
Samorząd szkolny




w miejsca osób zaproszonych lub osoby zapraszającej wstaw poprawne dane poniewaz nie wiem do kogo miałaś napisac i od kogo wieć poprstu tam zamieść to co powinno sie tam znajdować.
2 5 2
2010-03-23T20:57:00+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam uczniuł szkoły na bal kostiumowy, który odbedzie sie w Skarżysku kościelnym w Publicznym Gimnazjum o godzinie 12:00.
np.klasa 1a
2010-03-23T20:57:34+01:00
Zaproszenie.
Dnia 22 kwietnia, w sali balowej przy ulicy Narutowicza 55b, odbędzie się bal kostiumowy. Zaczynamy już o dziewięctnastej! Każdego czeka miły prezent powitalny. Wstęp tylko złote! Zapraszamy!
Organizatorzy.