Odpowiedzi

2010-03-23T20:56:32+01:00
Zużywając mniej papierów,
używać papier tylko w razie pilnej potrzeby.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T20:57:16+01:00
1. nie mozemy isch sciniac .
Zyją tam rozne gatunki ziwerząt .
sąpod ochrona.
zrobic klub anty niszczeniue lasow deszzczowych .
zaprotestowac moze ktos wspolczuje zwierzetom ;3
2010-03-23T20:57:48+01:00
LAsy deszczowe niszczą głównie spaliny, więc można spalać mniej paliw zanieczyszczających powietrze. Nie wycinać ich oczywiście.
No i tyle ode mnie.
pzdr.