Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T21:01:34+01:00
W społeczeństwach, w których małżeństwa zawierano z powodów ekonomicznych, czy też politycznych, metresy spełniały rolę dobrowolnie wybranej, nieumówionej partnerki, nie tylko w życiu seksualnym. W historii jest wiele udokumentowanych przypadków wpływowych metres.


Moze to?
2010-03-23T21:18:01+01:00
W Trzenach Kochanowski obraz miłości ojcowskiej, wyrażonej
cierpieniem po......
Giaur Byrona czy Werter Goethego reprezentują typowy o kochanka epoki......
Tzw. liryki Lozańskie powstawały w dojrzałym okresie twórczości Mickiewicza...... np. książka Jana Ponordowskiego o Petrarce.