Odpowiedzi

2010-03-23T20:59:34+01:00
A) (x-2)*(x+2)=x²-2²=x²-4
b)(3-y)(3+y)=3²-y²=9-y²
c)(2+x)(2-x)=2²-x²=4-x²
1 3 1
2010-03-23T21:01:40+01:00
A) x² - 4x + 4
b)9 - 6y + y²
c)4 - 4x + x²
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T21:04:50+01:00
Używam wzoru skróconego mnożenia
(a+b)do kwadratu (a-b) do kwadratu = akwadrat - b kwadrat

a) (x-2)*(x+2) = xkwadrat - 4
b) (3-y)(3+y) = 9- ykwadrat
c) (2+x)(2-x) = 4- xkwadrat

;)