Odpowiedzi

2010-03-23T21:05:35+01:00
12 marca bierzącego roku uczestniczyłem w wycieczce klasowej do Gdańska . Celem wycieczki bylo zwiedzenie radia RMF FM . W siedzibie radia RMF FM spotkaliśmy znanych komentatorów, którzy oprowadzili nas po całym budynku. Pan Kaczmarczyk pokazał nam urządzenia do przekazu radiowego. Owe urządzenie obejmuje zasięg kilku set km, czyli praktycznie całą polske. Byliśmy również świadkami transmisji na żywo - wywiadu ze znanym politykiem Panem Palikotem. Nigdy nie wieżyłem, że takiego znanego polityka zobaczę na żywo .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T21:10:55+01:00
Dzisiejsza wizytę rospoczynamy od wizyty w radiu "żyła".Radio te zostało założone w 1978 roku w toruniu.Jego inicjatorem jest pan Andrzej andrzejowski .NA początku odwiedziliśmy newsroom i zobaczyliśmy jak pracują tam dziennikarze. Potem zaszliśmy do Studia radiowego czyli byliśmy w samym
sercu radia .Dowiedzieliśmy się w jaki sposób jest emitowany dzwięk w eter .

JAk coś jeszcze to pisz 3330309