Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T21:07:13+01:00
1.
- Być może zagryzły się na śmierć
- Być może wymarły w wycieńczenia
- Być może miały za mało pokarmu
- Być może było sucho nie padał deszcz

2.
Skamieniałości- zachowane w skałach szczątki organizmów (skamieniałości właściwe, strukturalne), a także ślady ich aktywności życiowej (skamieniałości śladowe)

Skamieniałości przewodnie – skamieniałości charakteryzujące się wąskim zasięgiem stratygraficznym i szerokim rozprzestrzenieniem geograficznym. Przykładem takich skamieniałości są graptolity, konodonty, amonity, otwornice.

Mam nadzieję że pomogłem!!!

POZDROWIENIA!!!
2 1 2
2010-03-23T21:12:19+01:00
Mam rozwiazanie tylko drugiego zadania
skamienialosci to zachowane w skalach szczatki organizmow i slady ich aktywnosci zyciowej


skamienialosci przewodnie to szczatki organizmow zyjacych w minionych epokach geologicznych w scisle okreslonym czasie, wystepujacych jednoczesnie na znacznych obszarach kuli ziemskiej
1 5 1