Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T21:08:31+01:00
Wzajemne zrozumienie,poparcie,doradzenie,podtrzymanie na duchu,zaufanie,szczerosc (do bólu :D ) i POMOC w trudnych chwilach.W jednym słowiu 2 połowa :)
2010-03-23T21:33:14+01:00
Przyjaźń - ludzie którzy się wspierają ufają sobie, i wierzą. Jeden może polegać na drugim. Pomimo przeciwności zdań i wielu niepowodzeń wiedzą że mogą na siebie liczyć.