Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T21:10:45+01:00
Drodzy uczniowie!
Samorząd szkolny, chciałby was poinformować o wycieczce do wieliczki, która odbędzie się dnia ____.. Wyjazd z pod szkoły ____
o godzinie ____. Prosimy zabrać ze sobą prowianti ubrać się na cebulkę.
ZAPRASZAMY!!
sAMORZĄD sZKOLNY!
9 2 9
2010-03-23T21:11:41+01:00
Ogłoszenie
Informujemy, iż dnia 28.05.2010r. zorganizowana zostanie wycieczka do Wieliczki.Wszystkich chętnych uczniów zapraszamy do zapisywania się do pani E. Kowalskiej.Cena wycieczki 50 zł.
Samorząd Uczniowski
4 3 4
2010-03-23T21:15:09+01:00
Ogloszenie
Serdecznie zapraszamy wszystkich chetnych na trzydniowa wycieczke do Wieliczki , ktora odbedzie sie 10 04 2010r o godz 9 00. Koszt wycieczki 50zl za dzien.Wycieczka trwa 2 dni. Wyzywienie i nocleg wliczony w cene. W dniach wycieczki beda organizowane zabawy.
9 3 9