Odpowiedzi

2010-03-23T21:09:58+01:00
Gentelmen , jest to męźczyzna. Męźczyzna który jest bardzo elegancji, uprzejmy, wychowany.


nie wiem co jeszcze xd
2 5 2
2010-03-23T21:10:20+01:00
Gentelmen to mężczyzna o dobrym, uprzejmym, wspaniałomyślnym i kurtuazyjnym zachowaniu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T21:11:26+01:00
To mężczyzna , który odznacza się wielką kulturą, zachowuje i stosuje poznane maniery. Przykładem tego jest przepuszczanie dziewczyn w drzwiach, ustępowanie im miejsca w drzwiach. Ponadto powinien stosować wzroty grzecznościowe typu przepraszam , proszę itp . Nie powinien być wulgarny, gdyz odraża tym kobiety. Powinien zawsze wyglądać bardzo schludnie i czysto ;)


MOZE NAJ?:)
1 5 1