Prosze o rozwiazanie PILNE !!!!
Na jutro przosze o pomoc :)
Dziekuje :D


1)-Obliczałam
a-13% z 25 cm
b-4,5% z 480l
c-270% z 2,5 km
d-3 promile z 1500 kg
e-7 promili z 20 tyś. zł
f-1,5 promili z 4 ton

2)
Obliczz jaki procent wszystkich wyrazow w tym zdaniu stanowia rzeczowniki?

3)
a- zmieszano 2 kg grocu z 8 kg kapusty. jaki procent stanowi groch wtej miezance ?

b-do 3,5 kg wody wsypano 0,5 kg cukru .jaki procent stanowi groch w otrzymanym syropie ?

c- pewien chemik mlody wlał 0,3 kgg kwasku do 2,2 kg wody .jaki jest stezenie procentowe kwasu w tym roztworze


Prosze o rozwiazanie najutro

3

Odpowiedzi

2010-03-23T21:21:40+01:00
A)3,25cm
b)21.6l
c)6,75km
d)4,5kg
e)140zł
f)0,006t

2
4/10*100%=40%

3
2/10 *100%=20%

b)0,5/4*100%=12,5%

c)
ms= 0.3kg
mr=2,5
c%=ms/mr*100%= 0.3/2,5*100=12%
2010-03-23T21:21:51+01:00
1)
a) 13% * 25cm = 3,25cm

b) 4,5%*480l = 21,6l

c) 270%*2,5km= 6,75km

d) 3 promile * 1500kg = 3/1000 * 1500 = 4,5kg

e) 7 promili * 20000zł = 7/1000 * 20000zł = 140 zł

f) 1,5 promila * 4t = 1,5/1000 * 4 t= 0,006t = 6kg

2)
rzeczowmiki- 4
ilość wyrazów- 10

4/10 * 100 = 40%

3)
a) 2/(2+8) * 100 = 2/10 * 100 = 20%

b) pewnie chodzi ci o stęzenie cukru:
0,5 /4 * 100 = 12,5%

c) 0,3/2,5 * 100 = 12%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T21:28:34+01:00
1)
a) 13% * 25cm = 3,25cm

b) 4,5%*480l = 21,6l

c) 270%*2,5km= 6,75km

d) 3 promile * 1500kg = 3/1000 * 1500 = 4,5kg

e) 7 promili * 20000zł = 7/1000 * 20000zł = 140 zł

f) 1,5 promila * 4t = 1,5/1000 * 4 t= 0,006t = 6kg



2) 4/10 * 100 = 40%

3)a)2/10 *100%=20%

b)0,5/4*100%=12,5%

c)0,3/2,5 * 100 = 12%
Mysle ze dobrze moja siostra tez to miala i od niej spisalam