Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T21:34:34+01:00
Z przyjemnością mam zaszczyt zaprosić Szanowną Panią Anne Narczewską , na jedyny niepowtarzalny spektakl teatralny "Baj Pomorski" . Odbędzie się on dnia 25.03.2010roku, o godz 17, w teatrze polskim, w Warszawie przy ulicy Piernikarskiej. Serdecznie zapraszamy!

1 5 1
2010-03-23T21:37:00+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam panią Narczewską do teatru Baj Pomorski na spektakl pt."Życie bez rozterek",które odbędzie się dnia 22,05,2010r. przy ulicy Piernikarskiej.

podpis
2010-03-23T21:38:48+01:00
Z okazji ............
mam zaszczyt zaprosić
Panią ........ Narczewską,
do teatru Baj Pomorski przy ul.Piernikarskiej(np.numer)
na (co np.na inscenizację,seans filmowy)pt. ........ ,
która odbędzie się (data)o , w lub od godziny ... do godziny...
Serdecznie zapraszam/y i liczę/liczymy na przybycie

PODPIS


ODE MNIE
Układ graficzny tez się liczy a ten powinien być dobry,ponieważ niedawno miałam kartkówkę z zaproszenia i dostałam 5+