Odpowiedzi

2010-03-23T21:14:08+01:00
2010-03-23T21:16:29+01:00
Moim zdanie, niedźwiedź jak chce upolować rybę musi celować wyżej, ponieważ w tym czasie co chce uderzyć ryba przesunie się o kilka centymetrów.

Mam nadzieję że pomogłem!!!

POZDROWIENIA!!!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T21:38:53+01:00
Koledzy! Niedźwiedź musi wiedzieć gdzie jest światło! jeśli niedźwiedź poluje gdzieś w Wisconsin (USA) musi patrzeć bardziej na południe! A dlaczego? dlatego że istnieje coś takiego jak załamanie/zakrzywienie światła w wodzie. ja może rozrysuje:

kliknij złącznik: /zal1/


to zjawisko jest związane z oporem. jak wszyscy wiemy na dworze lepiej nam się chodzi niż pod wodą, prawda?

z załamaniem obrazu jest podobnie. te zjawiska są nawet związane

wniosek:

kliknij złącznik: /zal2/



mam nadzieję że pomogłem
2 5 2