Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T21:16:45+01:00
Opowiada ona historie w której Pasterz zostawia całą grupe owiec i idzie do lasu szukać jednej małej owieczki która zagineła . Ukazuje to jego wielkie poswiecenie dla stada . i traktowanie wszystkich zwierzat w grupie na równi .
7 4 7
2010-03-23T21:17:28+01:00
O tym że dobry pasterz pilnuje swoich owiec
1 1 1
2010-03-23T21:27:50+01:00
Przypowieść o dobrym pasterzu i owczarni
Uroczyście zapewniam was: "Kto nie wchodzi do zagrody owiec przez bramę, lecz innym sposobem, jest złodziejem i przestępcą. Ten natomiast, kto wchodzi do niej przez bramę, jest pasterzem owiec. Jemu tez otwiera odźwierny, a owce słuchają jego głosu. Te, które należą do niego, woła po imieniu i wyprowadza. Gdy wyprowadzi wszystkie swoje owce, idzie przed nimi, a one idą za nim, gdyż rozpoznają jego głos. Za kimś obcym nie pójda wcale, lecz uciekną od niego, bo nie znają głosu obcych". Jezus opowiedział im ta przypowieśc, lecz oni nie zrozumieli, o czym mówił.
2 5 2